חלוקת השלל בליכוד | פינת הפרשנים

אייל ראובן No Comments on חלוקת השלל בליכוד | פינת הפרשנים

ביום חמישי אמורה להתקיים השבעת הממשלה, לנתניהו נותר מעט זמן לחלק את התיקים בליכוד. הפרשנים איתי גדסי וחזקי ברוך שוחחו ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן על הנעשה בתוך הליכוד | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן הפוליטי של 'קול חי' איתי גדסי פתח את השיחה: "הלילה אושרו במליאת הכנסת החוקים של דרעי וסמוטריץ לאחר פיליבסטר ארוך. אין הרמוניה באופוזיציה העתידית. לא מאמין שנתניהו יצליח לרצות את כל החכי"ם של הליכוד בחלוקת התפקידים".

כתב ערוץ 7 חזקי ברוך הוסיף פרטים על ההצבעה אמש: "הצביעו 63 חברי כנסת מהקואליציה העתידית בעד החוקים. ח"כ טסלר מיהדות התורה היה חסר כי הייתה לו טיסה ללונדון ב 7 בבוקר לחתונת בנו שתיערך ביום רביעי".

"יש הרבה משרות פנויות בליכוד. כשנתניהו נפגש עם החכים בליכוד מה שהיה לנגד עיניו זה המיקומים בפריימריז. הפעם זה דווקא טוב לו הסדר שיצא, לא כמו שהיה עם סער בזמנו" הוסיף ברוך.

גדסי: "קמה לה קבוצה שלמספר חכי"ם בליכוד, ביניהם ישראל כ"ץ ודוד ביטן, שנתניהו יצטרך להתמודד איתה. אולי הוא ייתן לחלק רוטציה בתפקידים מסוימים כדי לרצות אותם ולצאת ידי חובה".

ברוך: "יש את דנון, אדלשטיין, ביסמוט ועוד שנמצאים בסוף הרשימה. הם לא ירצו להסתובב כחכי"ם בכנסת. נתניהו ישתמש בהרבה תפקידים כדי לרצות את כולם".

"הציונות הדתית נפלה בפח בריאיונות. למרות שמצידינו נשמח שהם יתראיינו כמה שיותר, הם צריכים להתחיל לעבוד. להתחיל במעשים ולמעט בדיבורים"

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות